zondag 28 oktober 2012

BABY LOVE

Joepie Luna is niet meer alleen ze heeft een heeel heeel klein nichtje er bij.....

3 weken te vroeg met een spoed keizersnee kwam dit kleine wondertje te wereld en o wat zijn de ouders trots...... 

 Het is zo leuk om dat te zien!!


En zo gegund na zo lang deze wens te hebben dan eindelijk je kindje vast te kunnen houden is alle pijn van de jaren dat je daar mee bezig ben verdwenen en kun je genieten....


En dan ik die al moeder was is het fijn dat alles goed is gaan. Ook omdat we bijden onze kleinen op de wereld zetten via de keizersnee kun je veel dingen terug zien en komt er bij mij ook beetje bezorgdheid na boven en emotioneel is het moeilijk it met tranen in me ogen op moment...
.
En dan Luna die met grote ogen na dat kleintje zit te kijken zoooo lief hard verwarment.
(vandaag langs geweest in ziekenhuis)

Luna en Frederique 
Schelen nog geen 3 maanden met elkaar, 

IK BEN IN LOVE!!!




1 opmerking:

  1. Heeee...trotse mama...ik had het al gelezen op fb......heerlijk dat het er is......ik hoor het verhaal nog wel....en nee geen koekjes gebakken nog....doen we als jij erweer bent....ik ben al aan het aftellen....liefs van mij fijne dag ...xxx.....enne knufje en kusjes voor Luna...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen