zondag 21 oktober 2012

Naar 5 december 2011

Wat is er allemaal gebeurd na me laste blog bericht......

HEEEEL VEEEEL........!!!!!

Snel een update, 
ik raakte zwanger in december een spannende periode die daar op volgde niemand mocht het nog weten alles kon nog mis gaan ma ik was moe en misselijk dus dat was een zware klus om het tegen niemand te zeggen..... en wat een opluchting toen ik de drie maanden was gepasseerd nu konden we het uit schreeuwen!!! en dat deden we ook......

Naar dat kwam de baby kamer die er komen moest. En dat betekende dat de katten uit hun kamer moesten dat was nog wat maar tja ze zijn het nu gewend. En toen konden we beginnen met het leukste wat ik nog in ons huis had gedaan de Babykamer!!!

DIT IS DE BABYKAMER:


Toen het kamertje af was was het genieten en fantaseren wat het zou worden meisje jongen bijden waren welkom en het hield het spannend.....

En toen Jaja TROUWEN hihi klinkt groot maar is bij ons klein geblijven puur om alles te regelen voor onze kleine spruit......

En ja verder was het rustig veel rust nemen is de tijd van dec. 2011 en tot nu....

Behalve dan dat we samen een nieuwe start gaan maken in 2013 in een nieuw huis. De komend tijd word het weer druk druk ga straks weer werken waar ik ook super veel zin in hebt!!!En dan ook ons nieuwe huisje bewoonbaar maken super uitdaging maar na alles wat ik heb door staan wat ik niet zo snel op internet ga zetten durf ik dit aan met me super man een nu met me prachtige dochter! En met mijn familie die altijd achter me staan en waar ik op terug kan vallen!!!

Daar zou ik nog wel eens op terug komen...

Tot snel!!!!

Liefs -xxx-






1 opmerking:

  1. Ik ben blij dat ik familie van je ben....wat aardig.......en ja voor de rest weet ik alles al van je.....maarre heb je echt zoveel zin om weer te komen werken??? ...hihihihi.....eh kun je dinsdag middag ??.....liefs Ria...xxx..en hemmes....hij daar op de bank...kuch...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen